Stage San Luis Obispo, California - Reisverslagen van Quint de Kleijn - WaarBenJij.nu Stage San Luis Obispo, California - Reisverslagen van Quint de Kleijn - WaarBenJij.nu
Stage San Luis Obispo, California

Voor de stage in mijn masterfase van de studie Mechanical Engineering ga ik 4 maanden naar hèt Californië. In deze periode zal ik eerst enkele dagen New York City aandoen, om dat toch maar even gezien te hebben, maar daarna moet ik dan toch echt aan de slag in SLO. In de weekenden ben ik van plan om toch verschillende activiteiten te doen en de omgeving te verkennen. Als ik dan zover ben met mijn stage ga ik nog even verder kijken in Californië, om te kijken of er dan ook echt iets te doen is.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2015

Aan de rand van het avontuur
Quint

Actief sinds 17 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1123

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 24 December 2015

Stage San Luis Obispo, California

Landen bezocht: